مطالب متفرقه

عکس های خفن در فضای مجازی

بخشی از طراحی رابط کاربری است که با کیفیت عکس های خفن از طرح بندی صفحه تحت تاثیر قرار. به عنوان مثال، یک طراح ممکن است نظر گرفتن اینکه آیا طرح بندی صفحه سایت باید مطابق در صفحات مختلف در هنگام طراحی طرح باقی می ماند. پیکسل عرض صفحه نیز ممکن است برای هماهنگی اشیاء در طراحی چیدمان حیاتی در نظر گرفته شود.

مجموعه عکس های خفن اینترنت

وب سایت های با عرض ثابت محبوب ترین به طور کلی عرض همان مجموعه برای مطابقت با فعلی پنجره مرورگر محبوب ترین، در حال حاضر وضوح صفحه نمایش محبوب ترین، در حال حاضر اندازه مانیتور عکس های خفن محبوب ترین. اکثر صفحات نیز تراز وسط قرار دارد برای نگرانی از زیبایی شناسی در صفحه نمایش بزرگتر [14] می باشد.

عکس های خفن

سایر عکس خفن ها

 پوسته های مایع در محبوبیت در سراسر سال 2000 به عنوان یک جایگزین برای طرح بندی مبتنی بر HTML، جدول و طراحی مبتنی بر شبکه در هر دو صفحه طرح اصل طراحی و در برنامه نویسی روش افزایش یافته است، اما بسیار کند به تصویب رسید بود. [توجه داشته باشید 1] این با توجه به ملاحظات بود صفحه خواندن دستگاه و متفاوت ویندوز اندازه که سایت فاینلی به نشانی http://finelay.me طراحان هیچ کنترلی بر. بر این اساس، یک طراحی ممکن است به پایین را به واحد (ستون های فرعی، بلوک محتوا، مناطق تبلیغات جاسازی شده، مناطق ناوبری) هستند که به مرورگر ارسال و خواهد شد که به پنجره نمایش توسط مرورگر نصب شده،

به عنوان بهترین می توانید آن شکسته شده است. به عنوان مرورگر تشخیص جزئیات صفحه نمایش خواننده (اندازه پنجره، اندازه فونت نسبت به پنجره و غیره) مرورگر می توانید تنظیمات طرح بندی خاص هر کاربر را پوسته های مایع، اما نه طرح بندی با عرض ثابت است. اگر چه چنین صفحه نمایش اغلب ممکن است تغییر عکس های خفن موقعیت نسبی واحدهای محتوای اصلی، ستون های فرعی ممکن است زیر متن آواره و نه به طرف آن. این یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تر از یک طرح مبتنی بر شبکه سخت رمزی که پنجره دستگاه نمیگنجد. به طور خاص، موقعیت نسبی از بلوک های محتوا ممکن است در حالی که ترک محتوا در داخل بلوک بی پیرایه را تغییر دهید. این نیز نیاز کاربر به حداقل می رساند به صورت افقی حرکت صفحه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا