مطالب متفرقه

موفقیت و روانشناسی و وب سایت مخصوص آن

درک کاربران از محتوای یک وب سایت اغلب بستگی دارد درک کاربران از این که وب سایت موفقیت و روانشناسی کار می کند. این بخشی از طراحی تجربه کاربر است. تجربه کاربر است به طرح، دستورالعمل روشن و برچسب زدن بر روی یک وب سایت مرتبط. چگونه به خوبی یک کاربر می داند که چگونه آنها می توانند بر روی یک سایت تعامل ممکن است در طراحی تعاملی از سایت بستگی دارد. اگر یک کاربر را درک سودمندی وب سایت، آنها به احتمال زیاد ادامه استفاده از آن هستند.

روانشناسی ، موفقیت و هدف

کاربرانی که ماهر و متبحر با استفاده از وب سایت هستند ممکن است با این موفقیت و روانشناسی وجود یک رابط کاربری وب سایت کاربر پسند منحصر به فرد تر و در عین حال کمتر بصری یا کمتر مفید است. با این حال، کاربران مجله موفقیت و روانشناسی به آدرس http://skymic.asia با تجربه کمتر، کمتر به دیدن مزایا و یا سودمندی یک رابط کاربری وب سایت کمتر بصری. این درایوهای روند برای یک تجربه کاربری جهانی تر و سهولت دسترسی به جای عنوان بسیاری از کاربران که ممکن است صرف نظر از مهارت کاربران. [10] بسیاری از طراحی تجربه کاربر و طراحی تعاملی در طراحی رابط کاربر در نظر گرفته.

موفقیت و روانشناسی

مجله موفقیت و روانشناسی

توابع پیشرفته تعاملی ممکن است پلاگین نیاز اگر پیشرفته برنامه نویسی موفقیت و روانشناسی مهارت های زبان. انتخاب یا نه برای استفاده از تعامل است که نیاز به پلاگین یک تصمیم مهم در طراحی تجربه کاربر است. اگر پلاگین در نمی آید با اکثر مرورگرهای از پیش نصب شده، یک خطر که کاربر را نه دانش و یا صبر و شکیبایی به نصب یک افزونه فقط برای دسترسی به مطالب وجود دارد.

نتیجه گیری

اگر تابع نیاز به پیشرفته برنامه نویسی مهارت های زبان، ممکن است در هر دو زمان و یا پول بیش از حد پرهزینه به کد در مقایسه با مقدار افزایش عملکرد به تجربه کاربر اضافه کنید. همچنین یک خطر است که پیشرفته تعامل ممکن است با مرورگرهای قدیمی تر و یا تنظیمات سخت افزار ناسازگار وجود دارد. انتشار یک تابع است که کار نمی کند قابل اعتماد است به طور بالقوه برای تجربه کاربر از هیچ تلاشی بدتر است. آن را بر روی مخاطبان هدف بستگی دارد اگر آن را به احتمال زیاد به نیاز باشد و یا به ارزش هر گونه خطرات.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا