مطالب متفرقه

آی پی ثابت چه کاربردهایی دارد؟

کسب و کارهای زیادی هستند که مخاطبین خاصی را به سمت خود جلب کرده اند و بخصوص آنهایی که بصورت دلاری می باشند. یکی از این نوع کسب و کارها فعالیت در بازارهای مالی می باشد که برای فعالیت در آنها شما باید یک آدرس مشخصی را داشته باشید که به آن آی پی ثابت نیز گفته می شود. با شروع حساسیت ها در بازارهای مالی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده که شما برای این موضوع باید اقدام به تهیه یک سرویس آی پی ثابت معتبر کنید. صرافی های خارجی برای افرادی که می خواهند در بازار رمزارزها فعالیت کنند بهترین گزینه ها هستند که در توضیحات آنها اشاره شده است که باید از آدرسی معتبر و از کشوری معتبر استفاده کنید تا بتوانید در این صرافی فعالیت داشته باشید. حتی شما برای فعالیت در بروکرهای خارجی برای فعالیت در بازار فارکس بهتر است این اصل را رعایت کنید و گوش به حرف دیگران ندهید.

از کجا ای پی ثابت بگیریم؟

یکی از سوال هایی که در ذهن هر تریدری پیش آمده است این است که از کجا آی پی ثابت معتبری تهیه کنیم! این سوال موردی می باشد که شما نیاز دارید کمی در مورد ارائه دهندگان کسب اطلاعات کنید و بخاطر نیاز خود خریدر هیجانی نداشته باشید.

ارائه دهنده های زیادی در فضای مجازی فعالیت دارند که شما می توانید کمی در مورد آنها بیشتر کسب اطلاع کنید و از آنها برای ترید آی پی ثابت خریداری کنید. یکی از این ارائه دهندگان آذرفا می باشد که برند شناخته شده ای است و از نظر کاربرانی که در گروه ها و انجمن ها در موردشان گفته شده است پشتیبانی خوبی دارد و شما می توانید قبل از خرید آی پی ثابت از طریق راه های ارتباطی که قرار داده اند با آنها مشورت کنید. از دیگر مزایای سرویسهای این ارائه دهنده پایداری سرویسها و کیفیت مناسب سرویسها برای ترید و فعالیت در بازارهای مالی می باشد. آذرفا کاربران زیادی دارد و هر روزه رضایت کاربرانی که دارد باعث شده تا هر کاربر به دوستان یا هم دوره های خود در کارگاههای آموزشی یا گروه های تخصصی بیشتر معرفی شده و به معروفیت و محبوبیتش نیز افزایش داده شود که این امر دلیلش از رضایت کاربرانش مشخص می باشد.

از کجا بدانیم که آی پی ثابت تهیه کردیم؟

شما با اتصال به سرویس خریداری شده می توانید وارد گوگل شوید و بنویسید my ip تا لیستی از وب سایت هایی که آی پی شما را نشان می دهند را ببینید. یکی از معروفترین این وب سایت ها، سایت whatismyipaddress می باشد که با ورود به این وب سایت آی پی آدرس متصل شده به آن و محل یا کشور آن آی پی را ببینید و به یاد بسپارید، در اتصال های دیگر نیز با ورود به این وب سایت می توانید از ثابت بودن سرویس تهیه شده مطمئن شوید و بدون نگرانی به فعالیت خود در بازارهای مالی بپردازید. در نظر داشته باشید که یکسری از افراد گفته اند هستند صرافی های خارجی که با کاربران ایرانی مشکلی ندارند و شما می توانید بدون هزینه کردن برای داشتن آی پی ثابت در آنها فعالیت کنید که اشتباه بزرگ می باشد. صرافی هایی که معتبر هستند بهیچ عنوان دسترسی و اجازه فعالیت به کاربران کشورهای تحریم شده نمی دهند. بهتر است برای امنیت حساب خود به حرف هایی که زده می شود دقت نکنید و از یک متخصص سوال کرده و به مسیر خود به دقت پیش بروید تا مسیر موفقی را داشته باشید. صرافی مانند بایننس که معروفیت زیادی دارد حتی برای برخی از کشورهای اروپایی نیز محدودیت هایی ایجاد کرده است که باید کشوری معتبر تهیه کنید. به مثال کشور امارات یکی از بهترین گزینه ها برای فعالیت در بایننس می باشد که کافیست از آذرفا اقدام به خرید آی پی ثابت امارات کنید و با احراز هویت در این صرافی توسط یک گروه متخصص به فعالیت بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا