مطالب متفرقه

آنچه باید در مورد سیستم قفسه بندی انبار عمودی بدانید

همانطور که تجارت شما رشد می کند، به راحتی می توان استنباط کرد که نیازهای ذخیره سازی  و قفسه بندی انبار شما نیز به تدریج در حال افزایش است. در این زمان شما با چالش اضافه کردن ظرفیت ذخیره سازی به انباری با ردپای محدود، به جای هزینه گزافی برای ذخیره سازی یا جابجایی جدید مواجه هستید.

در اینجا اوژن به عنوان یک متخصص قفسه بندی انبار و ذخیره سازی در ایران، سیستم ذخیره سازی عمودی را توصیه می کند. شرکت ها با استفاده از فضای عمودی، مناطق قابل استفاده بزرگ تری را در کف انبار ایجاد می کنند. این می‌تواند گردش کار را بهبود بخشد، مسیرهای لیفتراک را باز کند، دید محصول را افزایش دهد و به کارآمدتر شدن تسهیلات کمک کند.

سه مزیت ذخیره سازی عمودی

فضای ذخیره سازی انبار را افزایش دهید

بزرگترین مزیت سیستم ذخیره سازی انبار عمودی افزایش فضای طبقه است. چیدن قفسه های پالت به صورت عمودی نه تنها فضای ذخیره سازی بیشتری را اختصاص می دهد، بلکه فضای کف را نیز باز می کند. این امر فضای بیشتری را برای کارمندان فراهم می کند تا با پای پیاده یا با لیفتراک در انبار حرکت کنند و در نتیجه عملیات برداشت، بازیابی و تکمیل سریع تر و کارآمدتر انجام شود.

بهبود ایمنی انبار

با استفاده کارآمدتر از فضا، ذخیره سازی عمودی محیط امن تری را برای کارگران ایجاد می کند، عاری از درهم و برهمی، قفسه های پر بار و خطرات زمین خوردن.

بهبود کارایی ذخیره سازی انبار

سیستم های قفسه بندی انبار عمودی برای سازماندهی و نگهداری کارآمد انواع خاصی از محصولات طراحی شده اند. برای مثال، قفسه‌های درایوین برای نگهداری مقادیر زیادی از کالاهای با چگالی بالا طراحی شده‌اند. این اجازه می دهد تا لیفتراک ها به راحتی از یک طرف برای فرآیند بازیابی سریع دسترسی داشته باشند.

انتخاب نوع مناسب قفسه بندی عمودی می تواند به بهینه سازی انبار شما برای عملیات سریعتر و کارآمدتر کمک کند. این امکان جابجایی سریعتر مواد، پردازش کارآمد سفارش و تحویل به موقع را فراهم می کند. همه این عناصر در کنار هم می تواند نتیجه سازمان شما را بهبود بخشد.

سه گزینه قفسه بندی انبار عمودی

ما سه گزینه قفسه بندی انبار عمودی با کیفیت بالا را برای اطمینان از داشتن یک سیستم کارآمد در انبار خود ارائه می دهیم. برخی از کارآمدترین قفسه های پالت که ما ارائه می دهیم عبارتند از:

قفسه بندی کنسول

قفسه بندی یک گزینه ذخیره سازی عمودی است که برای نگهداری وسایل بزرگ و حجیم طراحی شده است. نگهداری محصولات چوبی، مبلمان، لوله های فلزی و لوله ها به دلیل شکل و وزن نامنظم آنها ممکن است دشوار باشد. سیستم‌های قفسه‌ای با استفاده از فضای عمودی، این اقلام را به روشی صرفه‌جویی در فضا ذخیره می‌کنند.

قفسه بندی پالت انتخابی

قفسه بندی انتخابی به دلیل محبوبیت و تطبیق پذیری آن اغلب به عنوان قفسه بندی استاندارد شناخته می شود. قفسه بندی پالت انتخابی شامل ستون های دوتایی است که تیرهای افقی را برای ذخیره سازی و بازیابی آسان نگه می دارند. طراحی باز قفسه های انتخابی امکان دسترسی لیفتراک را از جلو یا عقب راهرو فراهم می کند.

قفسه بندی پالت انتخابی همه کاره و قابل تنظیم است و نصب، نگهداری و پیکربندی مجدد سیستم شما را آسان و سریع می کند. قفسه بندی پالت انتخابی منفرد یکی از رایج ترین پیکربندی ها است که آن را به گزینه ای عالی برای ذخیره سازی با تراکم پایین در انبارها یا مراکز توزیع با گردش مالی بالا تبدیل می کند.

قفسه بندی درایوین

قفسه درایوین یک گزینه ذخیره سازی با تراکم بالا است. برای موارد مشابه یا یکسان، یکی از کارآمدترین راه حل ها در فضا است. قفسه درایو برای سازماندهی موجودی به صورت عمودی در چندین پالت عمیق طراحی شده است. قفسه ها به اندازه کافی پهن هستند تا یک لیفتراک از آن عبور کند، که برای سیستم های مدیریت موجودی LIFO (آخرین در اولین خروج) ایده آل است.

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای صرفه جویی در فضای انبار خود هستید، به سیستم قفسه بندی انبار خود را به سیستم  قفسه پالت طراحی شده برای ذخیره سازی عمودی ارتقا دهید. در اوژ«، ما انواع سیستم های قفسه بندی را ارائه می دهیم تا به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به سمت استفاده بهتر از فضا و مدیریت موجودی ارتقا دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا