مطالب متفرقه

قبل از خرید سامانه پیامک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

فرض می کنیم که شما قصد خرید بهترین پنل پیامک را داشته و در این زمینه تحقیقات لازم را انجام داده اید. نکته ای که در اینجا خیلی اهمیت دارد و آن را باید حتما در تحقیقات خود بگنجانید موارد زیر هستند:

نسخه آزمایشی سامانه پیامک را مشاهده کنید

هر پنل اس ام اسی معتبر معمولا امکان مشاهده دمو و بازدید امکانات سامانه پیامکی را پیش از خرید پنل پیامکی در اختیار شما قرار خواهد داد. شما با دیدن نسخه آزمایشی (دمو) می توانید از کم و کیف پنل پیامکی منتخب خود آگاه شوید و در نهایت با انجام پرداخت ، استفاده از پنل را قطعی نمایید.

فایل آموزش کار با سامانه پیامک را دریافت کنید

اکثر محصولات فیزیکی همراه خود دفترچه راهنما دارند تا کاربر قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنما را مطالعه نماید و بعد از آنکه از تمام ویژگی ها و امکانات محصول آگاهی پیدا کرد با خیالی آسوده شروع به کار کند.

معمولا غالب شرکت هایی که کاربران نسبتا زیادی دارند، به جهت استفاده هرچه بهتر از نرم افزار پنل پیامک، فایل های ویدیویی آموزشی تهیه نموده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.

پشتیبانی

اگر قصد شما تهیه بهترین پنل اس ام اس مخابرات است، پشتیبانی از کاربران پنل پیامکی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر از جمله کسانی هستید که هنگام خرید گوشی یا لپ تاپ به «گارانتی» اهمیت می دهید، نباید از «پشتیبانی» غافل شوید. لذا توصیه می کنم که حتما پشتیبانی را مدنظر قرار دهید و روی آن تمرکز نمایید.

حتما توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه ارسال پیامک انبوه شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و ایمیل داشته باشد که در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس رایگان؛ آری یا نه؟

اگر شما نیز اندکی در مورد پنل های پیامکی در محیط اینترنت تحقیق کنید، حتما با پنل های پیامکی مواجه خواهید شد که ادعای ارائه خدمات پنل های اس ام اس به صورت رایگان را دارند. برخی حتی در این مرحله می پرسند که : «اگر پنل های پیامکی رایگان وجود دارند، چرا بای برای خرید پنل اس ام اسی هزینه پرداخت نمود؟» اما همین جا باید خدمت شما در پاسخ عرض کنیم که اگر حتی ذره ای به محرمانه بودن اطلاعات مشتریان، کیفیت ارسال sms و یا پشتیبانی اهمیت می دهید، به هیچ عنوان به پنل های رایگان حتی فکر هم نکنید!

جالب است بدانید که برخی افراد سودجود نیز اخیرا پنل های اس ام اس رایگان را به عنوان پنل های پیامکی به فروش می رسانند و از طرف دیگر نیز ادعا می کنند که در برابر خدمات و پشتیبانی هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نخواهند نمود!

اجازه دهید موضوع سامانه پیامک رایگان را شفاف و همه‌جانبه بررسی کنیم. شاید یک فرد عادی متوجه این موضوع نباشد اما ما که در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی سر رشته داریم، می‌دانیم پشتیبانی برای هر شرکتی بابت حقوق کارمند، اجاره و… هزینه دارد.

تاکنون ما بارها مشاهده کرده ایم که پنل پیامکی رایگان حتی تا سه یا چهار ماه نیز دوامی نیاورده است و طبیعی است که در این حالت هیچ گونه دسترسی ای به پشتیبانی شرکت وجود نخواهد داشت.

آیا تهیه پنل پیامکی از مخابرات توصیه می شود؟

بسیاری در مورد تهیه پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی از مخابرات سوال می کنند و می گویند که نمی شود خودمان به مخابرات مراجعه نموده و سامانه مخابراتی را خود به صورت مستقیم از مخابرات تهیه نماییم؟ در پاسخ بایستی به این نکته اشاره کنیم که مخابرات نیز ارسال پیامک های تبلیغاتی را به شرکت های زیرمجموعه دولتی یا نیمه دولتی همچون رهیاب، آتیه، مگفا و… واگذار نموده و هدف این گونه شرکت های ایجاد یک بستر ارسال پیامک برای شرکت های پنل پیامکی است. لذا شرکت مخابرات ایران به صورت مستقیم هیچ گونه سامانه پنل پیامکی را ارائه نخواهد داد.

در این مقاله سعی کردیم که ویژگی ها و امکانات یک سامانه پیامک خوب را از زاویه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. حال انتخاب با شما است که از میان شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی با توجه به نیاز خود کدام شرکت را انتخاب کنید.

ما براساس ملاک‌هایی که در این مقاله در مورد آن‌ها صحبت کردیم، آموت اس ام اس را به عنوان بهترین شرکت پنل اس ام اس به شما معرفی می‌کنیم. این شرکت از پشتیبانی فوق العاده و کامل ترین امکانات برخوردار بوده و تقریبا تمام ویژگی هایی که یک پنل پیامکی به آن نیاز دارد را در خود گنجانده است.

اگر هنوز برای انتخاب شرکت پنل پیامک سوالی در ذهن شما باقی مانده است، صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم با آموت اس ام اس از طریق شماره تلفن 31777-051 تماس حاصل نمایید.

به نظر شما سامانه پیامکی معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ شما از کدام پنل اس ام اس استفاده می‌کنید؟ آیا از امکانات و پشتیبانی شرکت پنل پیامک راضی هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا