بلاگ

سئو و بهینه سازی پیشرفته و گام به گام

در طول 1998 نت اسکیپ کد نت اسکیپ ارتباط برقرار تحت مجوز منبع باز منتشر شد، هزاران نفر از توسعه دهندگان را قادر می سازد برای شرکت در بهبود نرم افزار. با این حال، سئو و بهینه سازی آنها تصمیم به از همان آغاز، که هدایت توسعه مرورگر منبع باز و به زودی به یک پلت فرم نرم افزار کامل گسترش یافته است. [5] پروژه استانداردهای وب شکل بهینه سازی سایت گرفت و ترویج رعایت مرورگر با استانداردهای HTML و CSS با ایجاد Acid1، Acid2 و آزمون Acid3 آزمون. 2000 یک سال بزرگ برای مایکروسافت بود.

اینترنت اکسپلورر برای مک منتشر شد. این مهم بود که برای اولین بار مرورگر است که HTML 4.01 و CSS 1 به طور کامل پشتیبانی، بالا بردن نوار از نظر مطابقت با استانداردها بود. همچنین برای اولین بار مرورگر را به طور کامل سئو و بهینه سازی پشتیبانی از فرمت های عکس PNG بود. [5] در این زمان نت اسکیپ به AOL فروخته شد و این را به عنوان از دست دادن رسمی نت اسکیپ به مایکروسافت در جنگ های مرورگر دیده می شد. [5]

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی پیشرفته 2001-2012

از زمان آغاز قرن 21 در وب تبدیل شده است بیشتر و بیشتر به زندگی مردم طراحی سایت یکپارچه شده است. از آنجا که این اتفاق افتاده است این فن آوری از وب نیز در نقل مکان کرد. نیز وجود دارد تغییرات قابل توجهی در راه مردم استفاده و دسترسی به وب شده اند، و این تغییر کرده است چگونه سایت های طراحی شده اند.

مرورگرهای مدرن سئو و بهینه سازی

پس از پایان جنگ مرورگرها مرورگرهای جدید در آینده بر روی صحنه وجود داشته است. بسیاری سئو و بهینه سازی از این منبع باز به این معنی که آنها تمایل دارند که توسعه سریع تر و حمایت بیشتری از استانداردهای جدید است. گزینه های جدید توسط بسیاری در نظر گرفته می شود بهتر از اینترنت اکسپلورر مایکروسافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا