مطالب متفرقه

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چه مزیت هایی دارد؟

امروزه با افزایش تعداد کاربران در اینستاگرام ، شاهد موفقیت بسیاری از کسب وکار های اینترنتی و غیر اینترنتی هستیم. اینستاگرام با داشتن بیش از 800 میلیون کاربرفعال یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات است.صاحبان کسب و کار های موفق با بهره گیری از تبلیغات در اینستاگرام ، درآمد بالایی از این راه به دست می آورند. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرم ، با انجام تبلیغات برای برند ها کسب درآمد می کنند. اما چطور در اینستاگرام تبلیغات موفق داشته باشیم؟

قدم اول افزایش تعداد فالوورهای واقعی و دیده شدن پیج شما برای معرفی و تبلیغات کالا و یا برند تان است. راه های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از وبسایت ها با گرفتن هزینه های گزاف ، اقدام به فروش فالوورهای فیک می کنند. اینستاگرام نسبت به اکانت هایی با فالوورهای فیک حساس بوده و اقدام به بلاک یا بسته شدن آنها می نماید. پس توجه به واقعی بودن فالوور ها در اینستاگرام بسیار مهم است. یکی از ساده ترین و ایمن ترین راه ها برای افزایش فالوورهای واقعی و جلوگیری از بلاک شدن اکانت ،استفاده از ربات های اینستاگرام است. این ربات ها به افزایش فالوورهای واقعی شما در کوتاه ترین زمان کمک می کنند. ایجاد تعامل سازنده با فالوورها یکی دیگر از راه های پیشرفت در کسب وکار است که با استفاده از ربات می توان آن را نیز افزایش داد. برای بسیاری از افراد استخدام فردی برای مدیریت پیج اینستاگرام به صرفه نیست. علاوه بر این که سلیقه افراد متفاوت است و اضافه کردن سلیقه شخصی دیگران برای پیج اینستاگرام شما چندان مناسب نیست. پس با ربات های اینستاگرام افزایش فالوورهای اینستاگرام با توجه به نظر و سلیقه شما خواهد بود.  بهترین ربات افزایش فالووردر حال حاضر، ربات اینستامکس است.

اینستامکس چیست؟

اینسامکس یک ربات اینستاگرام پیشرفته است. که به افزایش فالوورهای اینستاگرام شما در کوتاه ترین زمان ممکن کمک شایانی می کند. این ربات با داشتن داشبورد پیشرفته  امکان هدف گذاری را برای شما فراهم می کند.اینستامکس دارای برنامه نویسی دقیقی بوده که شامل انجام بسیاری از کارها در اینستاگرام می شود. برای مثال این ربات به جای شما  فالوو میکند، آنفالو می کند  پست های کاربران اینستاگرام را لایک می کند، کامنت می گذارد، پیام مشخصی میفرستد ، و حتی استوری های افراد مختلف را نگاه می کند ( افرادی که استوری میگذارن در قسمت دیده شده، اسم کاربری شما رو خواهند دید) البته همه این موارد با توجه به اهدافی است که برای ربات تعیین می کنید.

چرا اینستامکس؟

فالوو کردن

با توجه به تعیین هدف های شما برای گرفتن فالوور های واقعی در اینستاگرام ، ربات اینستاگرام اینستامکس روزانه تعدادی از افراد را فالوو می کند. با این کار احتمال اینکه افراد پیج شما را فالوو کنند زیاد می شود.

 آنفالو کردن

اینستاگرام اجازه فالو کردن بیش ار 7500 نفر را به شما نمی دهد و یکی از خسته کننده ترین کار ها آنفالو کردن اکانت های کاربران در اینستاگرام است. اینستامکس هر روز و یا هر وقت که بخواهید تعدادی از افرادی که فالو کردین رو برای شما آنفالوو می کند. نکته جالب این جاست که شما با ایجاد یک لیست در داشبورد ربات می توانید از فالوو کردن یا آنفاوو کردن بعضی افرار خاص جلو گیری نمایید.

لایک کردن وکامنت گذاشتن به صورت اتوماتیک

اینستامکس با دنبال کردن هدف هایی که تعیین کردید اقدام به لایک کردن پست های مختلف و کامنت گذاشتن زیر پست ها می کند. برای مثال شما متنی را نوشته و در ربات وارد می کنید. ربات اینستاگرام اینستامکس آن متن را به صورت کامنت زیر پست های مختلف می نویسد. با این کار کاربران زیادی پیج اینستاگرام شما را خواهند دید. و متقابلا شما را لایک می کنند و کامنت می گذارند. بنابراین تعامل متقابل بین شما و فالوورهایتان افزایش خواهد یافت. Engagement rate) )

ارسال اتوماتیک پیام دایرکت

با استفاده از ربات اینستامکس شما می توانید با فقط چند کلیک ساده به تمامی فالوورهای اینستاگرامتان پیام خوش آمد ارسال کنید. علاوه بر این برای مناسبت های خاص که نیاز به ارسال پیام دایرکت دارید، ربات اینستاگرام اینستامکس این کار را به راحتی برایتان انجام می دهد. تنها کافی است پیامتان را بنویسید و وارد ربات اینستاگرام اینستامکس کنید تا پیامتان به سرعت و طبق قوانین اینستاگرام ارسال شود. پیام را می توانید به همه فالوورهای خودتان یا اکانت های خاصی ( اکانت هایی که در لیست وارد شده ) ارسال نمایید.

صرفه جویی در وقت

یکی از مهم ترین کارهای ربات اینستامکس صرفه جویی در وقت شماست. این ربات بدون نیاز به روشن بودن کامپیوتر شما قادر به انجام فعالیت هایی که تعیین کردید خواهد بود. پس با خیال راحت کافه بروید، گردش کنید و از افزایش فالوور های اینستاگرامتان لذت ببرید!

امنیت بالا

از لحاظ امنیت اینستامکس در سطح بالایی قرار دارد. و با رعایت نکات ساده ای که تیم پشتیبانی در اختیار شما قرار می دهد می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای پیج شما پیش نخواهد آمد.

استفاده آسان ودر دسترس بودن

اینستامکس نیاز به دانلود ندارد شما میتونید با تمامی مرورگرهای وب به صورت مستقیم به اینستامکس دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی خوب

یکی دیگر از مزایای اینستامکس نسبت به سایر ربات های موجود، تیم پشتیبانی فعال و قوی است که شما را برای گرفتن فالوورهای اینستاگرام بیشتر و رسیدن به هدفتان یاری می کند. در هر ساعت از شبانه روز شما می توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

قیمت مناسب

نسبت به سایر ربات های اینستاگرام ، اینستامکس از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

https://instamax.ir/ اطلاعات بیشتر در :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا